dubbelträning


Idag blev det ingen skola eftersom jag hade A-lagsträning och den gik riktit bra stundtals under träningen, Det blev även träning på kvällen med U20 som gick skapligt, det tråkiga var tt vi var nåra och att mina backar.. Aaa.. ingen kommentar..
Mamma kom på besök idag med och det glädjer mig riktigt mycket eftersom det var ett tag sen jag träffade henne och nu ska jag bli så ompysslad i 1 vecka eller aa 5 dagar !!
Visst ja det blev ju skola idag, mellan 6-7 i högbo så vi kollade på skidlekm med småbarn men det mesta jag och Hemgren kollade på var en tjej som var ledare.. DREGGEL!!
Jag hade söbollskrig med lilla Johanna också som jag vann ;D fast hon kastade mig rakt i ansiktet 1 gång !!
Nu blir det Wallander och sova eftersom imorgon börjar jag med proteindrinkar 3 gånger o dagen och Gym!!

God natt alla söta, snälla och BUSIGA!!
PUSSS!!

Kommentarer
Postat av: pernilla

så du träffade inte oss då? :(

2010-02-02 @ 11:20:07
Postat av: André

Joo klart , tänkte på de me glömde skriva upp de:(<3

2010-02-02 @ 20:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0