I bussen hem från Motala!


Japp då sitter man i bussen igen påväg hem från hotellet i Motala, har lite svårt att skriva med min vänsterhand nu eftersom mitt lillfinger är som det är och mitt långfinger är blå/lila plus att jag har fetaste blånageln, den kommer nog trilla av snart skulle jag tro!
Idag så kommer vi hem runt 2 tiden och det första man ska göra då är att tvätta och hänga upp alla kläder på tork för i kväll är det träning :)!
Blir att vara med Jossan också en stund och får väl se om hon sover över hos mig inatt igen.
Emil har min nycklar men har inte svarat på mitt sms än så får väl ta att bomba han om en stund, eftersom jag måste ha dom när jag kommer hem för jag vägrar vänta ute i den här kylan :)


Kommentarer
Postat av: grattis du erkännde!

sv; haha, om det är någon som ska vara med i det pogrammet så är det du! ;)

2010-02-08 @ 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0