Lördag 13 feb


För dom som inte vet så har jag börjat med en ny diet för att minska underhudsfettet, det går ut på att jag slutar ät potatis,kött,pasta och onyttiga saker.. just nu lever jag på grönsaker, kyckling och mer nyttiga saker :)
fast jag ska testa i någon vecka nu, och om jag försämras i orken och uthålligheten på planen så börjar jag äta normalt igen, för nu är det slutspel snart och då ska allt vara topp!!
Imorgon är det match mot Örebro borta och då fan ska jag hålla tätt för nu är det bara viktiga matcher kvar och inget ska stå ivägen för vårt svartvita lag!
Idag blir det att åka iväg till valbo med Josephine och Magnus om han kan vara lite mer "körglad"..
Hade tänkt att kolla på lite Ikea för att fixa till min lägenhet lite :)!
Nej nu ska jag äta sallad ;D!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0