Lördag 20 Feb

Idag så tog jag Magnus Hedly och Jonas Blom en sväng till min kära hemstad Stockholm för att träffa Magnus syster och "ankel" alltså typ moster och för att shoppa lite, Min norska blir allt bättre och bättre nu och snart blir det åka dit och träffa lite roligt folk!!
Eftersom jag och Jonas tyckte att Magnus och dom kunde vara för sig själva så gick vi runt lite i snökaoset, jag hittade ett par Jeans på carlings för 699 som hade kostat 1400 och ett par skor på Din sko för 249 men jag fick dom för 49 kr eftersom jag hittade ett presentkort i plånboken!!
vägen hem blev riktigt orolig eftersom på motorvägen fick vi tvärstanna minst 3 gånger eftersom det inte var någon sikt och bilen framför dök upp lite då och då framför oss..
väl hemma i viken så började jag städa lite och så sen drog vi till Jennhy Olsson för att Evelina hade sin födelsedagsfest där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0