Måndag 15 Feb


Ligger i soffan nu och är riktigt seg i kroppen, blir ingen träning ikväll för jag har ingen lust eller ork att ta mig dit och träna idag känner jag. Kroppen och huvudet säger nej inte idag, men ändå vill jag eftersom jag inte vill hamna efter..
Ska snart bädda om sängen så jag får nya sängkläder om jag orkar ta mig upp och bäddar, det är något extra när man lägger sig i en nybäddad säng och bara sträcker ut sig under det sköna nybäddade täcket, det känns liksom att det är en ny skön säng man ligger i.
Imorgon ska jag betala den där kukbalen också.. Ska gå med Johanna på den i maj eller vafan de nu e, men det ska ju bli skoj.
orkar inte slösa mer tid vid datorn nu..

hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0