Onsdag 24 februari 01.14

Ligger i min underbara soffa med datorn över mig och lyssnar på lite musik medans Emil står i duschen och göra vad man brukar göra i en dusch.. äta banan och skala potatis så klart!
Eftersom jag var på hälsocentralen idag eller ja rättare sagt igår så kan vi väl ta och skriva lite om de, eller så kan vi ju bara prata lite musik?
Jag tycker vi tar musiken för den här gången!
Jag har fått en ny favoritlåt som är sjukt bra, bandet heter brokencyde och låten Schizophrenia!!
Jag har även skapat världens bästa spotify lista som jag kommer publicera här om någon dag, eftersom musik har ett så stort inflytande så tycker jag man ska insperaras och lyssna på massa olika musikstilar istället för att bara lyssna på det vanliga som man ändå alltid annars lyssnar på så teata och variera mer än vad man gör!! Det går speciellt ut till alla dessa fjortisar som skriker och gråter ihjäl sig efter Erik eller vad han nu heter den nya flickidolen i Melodifestivalens tunna tävling!
Jag ahr inget emot Erik personligen men det blir bara för mycket när alla skriker efter att få ta på han och sen aldrig mer tvättar handen på flera veckor tills det kommer en ny flickidol!!
Undra vem nästa blir?
Kanske Emil Lundin?! Jaja vi får väl se!

http://www.youtube.com/watch?v=nr1JfQyEIZs


Kommentarer
Postat av: sara

eller andré dahlgren melin som ska söka till idol. haha ;)

2010-02-24 @ 16:45:52
URL: http://saralouiise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0