Tisdag 16 Feb


japp då ligger man i soffan igen för ännu ett inlägg, kan ju ta och berätta att jag har beställt min studentmössa nu + ett badlakan + flipflops 9+ studentkondomer, tyckte att det skulle komma till användning fast jag inte använder det! allt det gick iaf på 1011 kr som inte var så farligt.
Idag blir det att betala balen också som går på 550, sen om 2 veckor ska jag kolla på en smoking som jag ska ha till balen, blir också någon röd fluga till eller va johanna snacka 0m eftersom jag ska passa till hennes klänning!
det kommer nog bli bra!
Idag efter skolan måste jag till gymmet eftersom jag inte tränade igår men jag vill också ut på isen innan fredag, eftersom vi har match mot Bollnäs imorgon och inte har träning då.
men på Söndag har vi det avgörandet mötet mot Hammarby hemma som jag ska stå och det kommer bli riktigt spännande så det e bara att vila ljumskadan och satsa på matchen då för nu måste jag ta fram det lilla extra jag har!!
SAIK U20 mot SM-FINALEN!
¨Ha en underbar dag !!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0