Tisdag 9 Februari


Idag så börjar jag vid halv 1 så jag har en otroligt skön sovmorgon kan jag lova, fast det jobbiga just nu är att jag inte har ätit frukost och jag måste verkligen hålla i nu med alla måltider så jag ska gå upp vilken sekund som helst.
Idag har jag bara 1 lektion också som börjar 12.30 och slutar 14.05, Arbetsmiljö och säkerhet heter den och jag har ingen som helst aning om vad vi gör i den kursen just nu eftersom jag varit borta nu ett tag pga. bandy´n.
Vi får se om jag kommer ha ett möte senare idag angående bolltrollarna och deras framtid och så ska jag testa ut de nya overallerna till oss tränare.
Imorgon kommer min nya hylla som jag har längtat eftr så jag ska nog börja mublera om lite under dagen idag så jag får ordning tills den kommer, det blev en svart hylla ´so är 2.02 hög och 280cm lång och gick på ca 3300.
Nej nu måste jag göra mig klar!
Ha en trevlig Tisdag!
Puss

Kommentarer
Postat av: DU är !

sv; haha, jag har kontroll över dom. dom har bara lite egen vilja ibland ;>

2010-02-09 @ 12:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0