Torsdag 18 Feb


Nu tycker jag att jag börjar bli allt klenare för varje dag som går men jag ska försöka rycka upp mig!! Jag vet bara inte riktigt vad jag ska skriva om liksom men det löser sig väl.
Gårdagens match mot Bollnäs borta slutade 6-7 till oss och vi säkrade andraplatsen och är därmed klara för slutspel mot 3an i södra gruppen!!
Det blir jag som inleder slutspelet troligtvis som spelas 2 matcher, 1 hemma och 1 borta.
I natt så kom vi hem runt 1 så jag har sovit fjuttiga 5 timmar och är riktigt seg i kroppen men det ska nog bli bättre nu när vi attleter på Barn och fritidspogrammet i Sandviken ska ut och underhålla jernvallens 6-7 åringar i Högbo i skidlek och annat roligt!
Dagen för dom börjar rund halv 9 och slutar runt 1, medans vi ska vara där halv 8 till kanske 2?
Nej nu blir det på med de stora täckbyxorna och en massa varma kläder och mitt älskade svarta kaffe!!
Ha nu en under bar kall morgon och en fortsatt trevlig dag !
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0