Så lat kan man inte vara..



Fredag och ledig, kan det bli bättre :D?
Bandy träningen idag börjar kl 16.50 - 18.00 och innan det har jag inte en aning om vad jag ska göra, det blir nog bara ligga och vila fast jag vill till gymmet hela hela tiden men jag hatar att gå själv..!!

Igår kväll var jag med min skitunge Ida och vi var och kollade på Parling när han spelade rinkbandy och jag lovar Ida flörtade som fan efter matchen ;D iaf enligt mig och Parling !!
sen drog vi vidare för att hämta madeleine´s csi box hos Daniel men han vägrade komma ut med den eftersom han låg i sängen.. så jävla barnslig är han. vi var fan utanför dörren och han vägrade.. Jävla ..tto.
Ajja jag orkar inte lägga ner energi på jobbiga töntar som inte orkar gå upp för en trappa..

Nu ska jag ta och fortsätta ha kuddkrig med Isabell :D
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0