Vetlanda nästa


Sitter med otroligt hög volym ur mina grymma högtalare i lägenheten nu så grannarna skriker ;D!! haha
har precis ätit klar min goda potatisgratäng och sjömansbiff och ska ta tag i disken snart :)!
Ikväll blir det att åka till lilla Jossan och troligtvis sova över där..
Idag efter träningen blev jag budad till A-lagsmatch mot Vetlanda borta på Söndag med övernattning så jag slipper skolan på måndag, skönt skönt de :D!
Idag så har jag varit ledig från skolan "ovanligt.." så jag stack iväg och gymmade med Magnus före våran träning, det blev ca 1 timmer gym med kondition, mage, och olika mac övningar så det blev en lugn träning eftersom vi hr match i helgen men ändå tuffa övningar. Efter gymmet blev det bandyträning som gick grymt bra och jg känner mig i form som bara fan! det känns att roteinpulvret ger resultat i musklerna och snart börjar jag med kreatin också så då kommer det bli ännu mer full fart på mig och tänk duracell då ;)!! Mahaha!!
Nu får ni ha en trevlig helg med massa skratt!!
Puss på er sötnosar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0