10 min sömn i natt ?


Hela natten och morgonen nu har jag varit inställd på att det skulle bli ett riktigt argt inlägg, men nej jag orkar int vara negativ.. Jag tänker bara säga att jag trodde att man hade sex för att man tyckteom personen eller älskade den och inte för att en kompis ska runka till det och komma på flickvännens lår... nee jag ska inte säga mer.. ni var iaf riktigt jobbiga..

LÖRDAG IDAG så då tänker man ju ! LAGFEST I NORRSÄTRA :D!!!
men samtidigt, jobba kl 08.00 på söndag !!
haha vi får se hur det blir.. kan ju vara där en stund eller så har jag en mysig hemmakväll men någon av mina kära kompisar :)
Sofie kommer iaf att komma runt halv 4, har inte träffat människan på år och dar kännsdet som:)!!
En lördag som denna måste jag städa också eftersom inte Jonas och Emil kan ta sitt ansvar och städa efter sig..
och dom två pratar om att flytta hemmifrån.. jag kan ju säga att dom har inte en aning om vad som väntar dom..

Nu ska jag hoppa in och ta mig en dusch sen damsuga lägenheten och efter det så kanske mitt lilla lyckopiller har kommit:)!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0