16 timmar och 5 min

Har det gått av 2010 och dom timmarna har varit kanon bra och det har blivit en hel del sömn!!
idag har jag bara hunnit med och styrketränat och kollat film med älsklingen och lilla älsklingen Jonas!
En fågel viskade till mig att vi skulle få fläskfile med hasselbackspotatis om en stund, så jävla gott!
Sen far vi nog till Sandviken ikväll så vi får lite lung och ro för pappa tar ju kål på oss!
igår tvingade han mig att vattna blommorna tex!!
och vet du med!!?
Han tvingade mig att duka bordet också!!
jag klara inte av mer snart tror jag! haha

Mina nyårslöften blev iaf.
1. Inge Pizza på det här året igen.
2. Gå i skolan alla dagar som är kvar om jag inte är sjuk då.
3. Bara äta skräpmat 2 gånger i månaden.
4. Gå på fler AIK matcher än förra året.
5. Att umgås mer mina kompisar mer än vanligt och få dom på ännu mera skratt än förra året

Önska mig lycka till :D

puss!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: jadu.. vart lämnad ensam för ett o ett halv år sedan. De lämnar sina sår :(

2010-01-03 @ 23:19:28
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/
Postat av: sara

sv: finns inte ord att förklara längre.. än texten ja skrev då. men tack. <33

2010-01-04 @ 00:34:14
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/
Postat av: sara

sv: sant, finns inget man kan göra . Ändå klagar alla på att ja borde gå vidare efter så lång tid.. men ja kani nte hur mkt ja än vill :(

2010-01-04 @ 01:15:44
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0