29 minuter kvar

jaa du idag kommer jag nog få en utskällning skulle jag tro!!
Eftersom mina rester inte är inlämnade och jag riskerar på att gå om 3an..
skönt ändå att börja skolan igen iaf. Emil ligger i soffan och sover och säger att han inte tänker gå på första lektionen för att han är helt död, vad förväntar han sig när han lägger sig halv 4, han somnade även innan mig och jag är kanon pigg efter två st räkmackor med sallad,gurka,tomat !!
Så gott var det!
nej nu lär jag börja gå för att hinna!
Ha en bra dag alla roliga personer!
puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Haha, du gillade inte paljettightsen andre! ;)

2010-01-11 @ 22:16:11
URL: http://sofiajohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0