Andre´s och Jossan´s kärleksmuffins med en gnutta Emil!

Så är namnet på världens godaste muffins som jag och jossan bakade idag medans emil kollade på helt med öppen mun och frågade om han fick slicka rent skålarna :D! haha han är som mitt lilla barn !! PAPPA FÅR JAG SLICKA RENT NU ;D! hahaha!
Älskar dig brorsan!!
Så idag har det blivit en hel del bakande och filmtittande!
jag har även nu på kvällningen hittat världens skönaste band så jag och Emil inte kan sluta dansa nu!!
THE BASEBALLS! Så jävla kungliga är dom!!
jag köper inte skivor men nu blir det fan att åka och köpa en! Dom e ju kungliga!
http://www.youtube.com/watch?v=v5HkglOcm1k&feature=related
Jag är helt slut efter ännu en dans med Emil nu.. Puff!

Idag har jag även tränat de Handikappade i fotboll inför cupen i helgen som jag kommer vara tränare/lagledare på! Man får verkligen så mycket igen av dom, man har roligt och är lycklig hela tiden under träningarna med dom, så mycket glädje och inge gnäll förutom när dom får köra idioten med dom gör det och med ett leende på deras läppar :D Alltså jag kan inte sluta leé när jag tänker på det!
Det kommer nog bli så att jag kommer träna dom i sommar med och det ser jag verkligen fram emot, VERKLIGEN:D

Nu ska jag ätr lite mer godis så jag inte kommer kunna somna och ta ett glas COLA :D
God natt älskingar !!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0