Bara för att..


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Levde jag mitt mobbade liv i Torsåker och speade fotboll som utespelare och inte målvakt.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
inte mer än vad jag gör nu..

3) FEM SNACKS DU GILLAR
salta grodor!! choklad!! klubbor!! natur chips eller va fna de heter och lätt naturgodis :D

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL
Volbeat - Maybellene i Hofteholder, Volbeat - light a way, Volbeat - Still counting, Hero of war, sick puppies - All the same

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
Om jag blir miljonär på lotteri ska jag köpa platikkirugi, tänk va snygg jag då skulle bli!!
Nemen typ Resa,flytta,köpa ny målvatshjälm,Bjuda mina närmaste vänner på en oförglömlig upplevelse..

6) FEM DÅLIGA VANOR
Tänker för mycket på framtiden och dåliga saker, kränker ofta mig själv, börjar städa när lägenheten knappt syns mer, för mycket av de goda ibland, sjunga högt i duschen !!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Shoppa!!!! spela bandy, Fotboll, göra någon glad, få se att min träningsteknik gör verkan på de handikappade.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I , ELLER KÖPA
Stringkallingar, manchestebyxor, skinjacka, kort kort kjol, klänning!!

9) FEM FAVORITLEKSAKER
mobil, dator, OLIVER ;D!! HAHA sen har jag ingen aning..

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
ingen av mina vänner har typ blogg så jaa ?... den som vill...

Kommentarer
Postat av: sara

sv; hahahaha jo jag vet.. dålig vana som sagt, försöker sluta. men jah har de för jag får sån jävla komplex i jeans för att ja är så jävla smal så jeansen aldrig sitter tight, men har ja strumpbyxor elr ngt under som sitteer tight så känns desom att de är jeansen, så lurar mig själv lite o mår bättre..:)

2010-01-21 @ 16:08:07
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0