Dance with the devil

Here I stand, helpless and left for dead
Close your eyes, so many days go by
Easy to find what's wrong
Harder to find what's right
I believe in you
I can show you that I can see right through
All your empty lies, I won't stay long
In this world so wrong

tårarna rinner av en anledning så sjuk så de är bisarrt.. man tror det är en mardröm som man ska vakna upp ur.. Sällan Sandviken.. Sällan folket.. Sällan skitsnacket.. Sällan det blir så här..
ett fåtal självmordsförsök har det blivit under åren utan lyckat slut...
Glädje har blivit till sadness.. Vännerna man trodde man litade på svek..
Det känns tomt inuti mig som att det bara är luft..? känner inte hjärtat slå.. hör inte mig andas.. är jag kanske död?
Det måste vara en underbar känsla att bara få somna in från alla falska..
Jag måste försöka ta mig samman börja äta mat.. försöka träna mer.. umgås med människor men vilka kan jag lita på?
jag vet fan inte ens de.. För dom jag trodde att jag est litade på.. svek,ljög och försvann.
Ni är säker trött på mitt gnäll.. jag kanske borde börja dricka mer och få glädjen genom de..?
Ett andetag för mig gör så ont i magen det känns som jag ska spy.. känns som all luft i magen bara vill pressas ut och släppa smärtan med det går inte.. den stannar kvar där och bara plåga mig.. Men som madeleine och alla andra säger.. du får skylla dig själv..

Do you feeling my cold, dead eyes..?
Jag lovar dig.. dom har alltid funnits där.. och kommer alltid finnas kvar..


Kommentarer
Postat av: madde

det va inte jag som behandlade dig illa, så vad vill du att ag ska säga då..

2010-01-18 @ 06:53:13
URL: http://mjohanssoonn.blogg.se/
Postat av: Pernilla

jag finns alltid för dig, du kan lita på mig och jag stöttar dig vad som än händer! <3

2010-01-19 @ 11:22:57
URL: http://pernillabergsmeds.blogg.se/
Postat av: jossan

<333

2010-01-20 @ 16:21:08
URL: http://josefinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0