det här jävla humöret..

jaa det är fan sjukt. mitt humör tar kål på mig.. jag blir så lätt irriterad på vissa personer, men bara killar och kanske max 2 st tjejer.. dom två vet väl alla ändå redan vilka de är. jag gick nyss in på en killes bdb som jag inte gillar speciellt mycket och det ända jag fick upp i huvudet var hur jag skulle spöa han.
jag har varit mobbad förr i tiden från 1 till 6an rättare sagt jag fick stå ut med mycket, de drog ihop en massa och ställde sig i en stor ring runt mig och sen kom någon in och skulle slåss. sen 1 gång blev jag jagad av 4 st som drog ner mig i snön och snöpurrade mig så jag inte kunde andas. jag fick höra fetto, fan va ful du är, jävla äckel.. typ varje dag.. och vissa av dom som höll på ringde kanske en annan dag och frågade om vi skulle hitta på något !  vissa av dom personerna har tagit kontakt med mig nu i lite äldre dar som om något inte har hänt och det gör mig bara ännu mer förbannad..
sen var det lungt ett tag på bråken och så tills 9an.. då jag en gång slog till en kille som svimmade av och fick spräkt ögonbryn och blåöga som fan, samma vecka slog jag till en annan kille med trästol i bakhuvudet, detta pga en äcklig tjej som jag var tsm med.. usch!
efter att ha haft kontakt med både socialen och brottförebyggande rådet så var det lungt igen tills förra sommaren då jag misshandlade en annan kille som hade med sig 4 som back up, fast den gången var det han som slog mig över käften först sen slog jag ner han och lite till, sen när hans kompisar kommer så drar jag kniv.. detta leder till rättegång och jag blir dömd..
allt detta pga en tjej också som jag var tsm med..
jag blev dömd där till böter.
Efter det har hon börjat sprida falska rykten om mig som absolut alla tror på!
Hon försöker få alla emot mig med att säga saker som inte är sant eller att inte berätta allt som har hänt..
jag hoppas bara att folk inte ska ha förutsattade meningar om mig.
lär känna mig iställe?
varför hata?


det värsta är att jag inte är en sån här person..
jag älskar människor och att jobba med barn och ungdommar.
jag älskar livet och drömmen om en familj.

Men ibland får jag dessa tankar när jag ser en kille som jag inte gillar eller liknande..
jag vet bara inte vad jag ska ta mig till....

Kommentarer
Postat av: jossan

andre, du vet att du alltid kan prata med mig!

du kan ringa, smsa eller be mig komma, så gör jag det.

jag ska ställa upp för dig precis som du alltid har ställt upp för mig.

du skulle aldrig göra någon illa, om den inte hade gjort dig någonting.

vännen.. :(<3

2010-01-04 @ 10:58:47
URL: http://josefinelisabeth.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha, jag dör. Du klagar på alla andra människor och så tror du själv att du är en liten ängel. Har du tänkt på att skriva allt som hände eller? Du tänker inte skriva allt du har gjort mot mig och hanna? om du så gärna vill slå ner mig. Gör det då för fan och sluta prata så jälva mycket. TÖNT!

2010-01-04 @ 17:29:39
Postat av: André

hahah du gör så jag får magknip av skratt vet du de!

kan du bara försvinna och sluta snacka skit? haha du hade tydligen sagt att jag hade kastat en bokhylla över dig xD! jag tror jag dör din fjolla!

jag skulle mer än gärna slå sönder din skalle med ett knogjärn, men jag rör inre små falska horor som dig. TÖNT!

2010-01-05 @ 10:38:33
URL: http://andreistheplutt.blogg.se/
Postat av: julia

menar du hanna?

2010-01-05 @ 19:00:51
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: Holger

Du lilla gubben jag vet inte vem du är eller hue du ser ut men ge faan i emma och de andra förstör inte det liv mer än du redan gjort cp skadade ungjävel!!!!!!

2010-01-26 @ 17:36:20
Postat av: André

Lilla gumman Holger då, lägg dig inte i och skaffa dig ett liv, eller kom och prata med mig one on one och inte bakom en dataskärm:)!!

2010-01-26 @ 20:20:09
Postat av: Holger

Sure visst säg en tid och en plats somvi ska mötas sen kan du ju säga hur många kompisar du tar med dig sen kan vi ju göra upp efter dina önskemål om det ska vara så :)men jag varnar dig skaffa ett liv och låt dom vara:) skaffa en tjej, få ett ligg, bli full och skaffa ett liv !!!!!!!!!!

2010-01-27 @ 12:29:46
Postat av: André

hahah skaffa dig ett liv säger du;) haha så ditt liv är att bli full och få dig ett ligg ditt alkolistfnask..

jag skrev one on one men ta meddig några du jag kan ta fler än bara dig, mtt liv stavas FB!!

2010-01-27 @ 15:10:55
URL: http://andreistheplutt.blogg.se/
Postat av: André

hahah skaffa dig ett liv säger du;) haha så ditt liv är att bli full och få dig ett ligg ditt alkolistfnask..

jag skrev one on one men ta meddig några du jag kan ta fler än bara dig, mtt liv stavas FB!!

2010-01-27 @ 15:12:57
URL: http://andreistheplutt.blogg.se/
Postat av: Holger

Hm fb säger du så du menar att dit liv är att du är en fucking bitch eller fucking bög eller vad det kallas och du säger att du kan ta mer än en person nu menar jag inte tolv åringar och inte bokhyllor ska var med bara händer inga jävla vapen och jag lovar att du kommer inte komma ensam men visst bara du och jag jag kan hålla det löftet men kan du? och skaffa ett liv snälla jag ber på mina bara knän om det hjälper dig att skaffa ett !!!!!!!!!!!!!!

2010-01-28 @ 17:38:46
Postat av: André

DU SNACKAR FAN INTE SKIT OM FB 1 GÅNG TILL FÖR DÅ KOMMER DU FÅ HELA RÅSUNDA PÅ DIG!!!!

2010-01-29 @ 10:44:45
URL: http://andreistheplutt.blogg.se/
Postat av: sara carlsson

jag håller med josefiné. jag finns alltid här, jag har lärt mig saker och ting och att inte kunna lita på dom man verkligen tror man kan lite på är hemskt.. <3

2010-02-05 @ 15:53:08
URL: http://saralouiise.devote.se
Postat av: Holger

fb står inte det fucking bög?

2010-03-05 @ 14:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0