En dag av glädje


Skolan började idag och jag var på toppen humör redan från början, vi hade Svenska som första lektion och vi gick igenom nationella provet och jag fick ett G på det och VG på bokprovet, riktigt skönt och 400 kr eftersom jag får pengar för varje betyg jag får  G=100 Vg=300 MVG=500 !!
Efter skolan som slutade vid 12 tiden så åkte jag iväg med pappa och siv för att äta min andra lunch för idag på mulligans, även att jag mötte marcelo utanför skolan och det första han gjode var att ringa Jossan och säga nu åkte din pojkvän! Haha jag tror jag dör av skratt åt den killen..
Men självklart Jossan är min flickvän de, vi har varit tsm i 4 år nu och funderar på att skaffa barn:)!!

Sofie Pernilla Hanna och Emil kom  hem till mig vid 2 tiden och lekte med mig, Jag, Pernilla och Hanna kollade på olika motiv till min hjälm som ska på lackering :)
Har ni några förslag på motiv så säg gärna till!!
Det jag har funderat på är en brinnande hand med en bandyboll i :)!?
Sen Rest in pease Morfar bakpå hjälmen!!
Jag är så taggad på att få den alckerad nu så det är sjukt, idag tog jag även bort mitt nummer på hjälmen eftersom jag nu måste byta från 25 till 36, det känns väl inte allt för bra men det spelar ingen roll.. det är ju bara ett nummer som sagt och träningen idag gick underbart bra, bara en seg sak var att jag fick några skott på mitt brytna finger som inte var allt för skönt :)

Nu sitter jag här i ensamheten på gesällvägen 19 tr1 och tänker på morgondagen,livet,kärleken och MAT!
Jaa just mat för jag är tok hungrig, åt nyss två tallrikar med pasta carbonara men är ändå hungrig så får väl ta någon macka.
Imorgon blir det att åka och handla lite småsaker igen och ha psykologi i skolan jag ska nog ta kontakt med en kurator om jag hinner också :)

ha en underbar skönhetssömn nu era sömntutor!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom ihåg att jag måste ha motivet imorgon ! :)

2010-01-17 @ 13:44:33
Postat av: André

jaa då:)!

2010-01-17 @ 23:23:00
URL: http://andreistheplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0