En natt av kärlek,hat och sorg


Emil och jag låg och snackade till halv 6 i morse om allt som han känner, jag tror det var bra för honom.. Men det som var fett jobbigt var när vi bröjade prata om minnen med ex och sånt, för om kommer man alltidha kvar och när man tänker efter på de fantastiska minnerna så väcker det många känslor, inte sånna känslor att man vill ha tillbaka dom, utan mer glada eller hur jag ska förklara dom. Det blev en hel del räkna får också eftersom Emil inte knde somna för att han tänte på malin hela tiden så vi satte igår med att räkna får. 1 får 2 får 3 får 27 får kuk 36 får kuk 37 får gonnoré 40 får aids osv.. Sen när han blev förbannad för att han tänkte på en person som han hatar så är det självklart att jag också börjar gra de så jag ställer mig upp och börjar mata slag som fan i sängen och Emil i soffan för att få av oss lite aggressioner, det är faktiskt riktigt skönt att göra det ibland när man inte har varit på en fight med my hooligans på länge!

Idag blir det en städ dag och en slapp dag. Jag ska städa hela lägenheten sen så blir det bandyträning ochsen bara film hela kvällen och så ska jag då fan i mig göra köttfärssås. Det är kanske hur gott som helst!
Jag laddade hem G-force i natt som jag nu har sett på, det handlade om några hamstrar eller va fan dom va som skulle rädda världen!! haha asbra va den.
Nu ska jag skriva upp en inköpingslista och sen åka och handla!!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0