ljusdal - Saik 6 timmar kvar

Äntligen så var det dax för match mot ljusdal på deras hemma arena, det är något jag har sett fram emot ett bra tag nu eftersom förra gången jag stod där räddade jag matchen och höll nollan sen för att mina underbara vänner bor där så klart! Vädret i Ljusdal skulle vara 5-6 minus och klart så det är ju ganska skönt att spela i det eftersom förra matchen var der 25 minus!

Igår pratade jag i telefon med en tjej som jag har saknat så otroligt mycket, det var faktiskt riktigt roligt att höra hennes röst igen måste jag säga och på torsdag får jag träffa den plutten också! :D

Idag åker vi troligen bussen med internet på så då tar jag med mig datorn, det tar väl ca 3 timmar att åka dit så man måste ju ha någonting att göra eftersom ledarna ska väl se skidskydde eller något liknande på de tv apparater vi har !!
Matchen börjar alltså kl 16.00 och efter den så ska jag träffa några kompisar och umgås lite..
Sen blir det hemresa efter U18 matchen eftersom dom åker gemensamt med oss...

Ni får fan se till att underhållamig nu under dagen för annars kommer jag somna ganska fort!!
ha en underbar dag!
Puss :D

Kommentarer
Postat av: du är en plutt.

aw :) bara å säga till så kan jag ringa dig om du får tråkigt. hehe. puss på plutten.

2010-01-24 @ 12:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0