när ska du bara lägga av?

Din äckliga lilla tönt
när fan ska du lägga av?
Försvinna från mitt liv och släppa allt?
Sluta säga falska saker och väx upp!
Snälla för allas bästa här på vår jord.
det som finns inom dig är ett stort jävla tomrum
och du lever för att skapa hat..
Hat utav dess like.
En dag kanske du förstår!
Att livet går ut på mer än att förstöra andras liv och kränka ner folk.
En dag kanske du förstår!
Att Människor förändras så med tiden, att livet går vidare fast än inte andra gör de..
Så snälla jag har blockat dig överallt så jag ber dig !
Sluta besöka min blogg lilla människa..

Kommentarer
Postat av: sara

sv: kan ja lova att de är, typ överlycklig på nätterna när man är sugen på ngt gott (aa)

2010-01-05 @ 12:49:46
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0