Samma konstiga känsla varje gång

jag stod och pratade med min käre vänn Magnus Hedly, min lilla okloka norsk! vi snckade lite om morgondagen då vi ska gymma efter skolan och sen in på relaxen innan träningen och om att jag bytt nummer. mitt upp i allt så kommer våran tränare Magnus Edlund går förbi och säger hej då men precis i detta ögonblick när han vänder sig om och säger "Du André!" det äär då manfår en knstig känsla sv obehag men ändå så kanske så är det något bra. Idag var det riktigt bra! Otroligt riktigt bra! Han säger.. Du André, från och med Tisdag nästa vecka ska du träna med A-laget!! och du föresten.. nästa fredag.. vill du vara med och stå i hockey!? man ba: JAAAAAA!!!
Så otroligt skönt att komma tillbaka och träna med dom igen och jag ska ge allt den här gången och fan inte sabba den!!!
I natt kommer lilla andré sova gott för nu ska han börja lägga sig innan 10 vrje kväll!!
Ni förstår kanske inte min lycka, men det är så otroligt hög just nu!!

Dagen imorgon kommer bli följande:
skolan börjar 12.45 och slutar 14.15 vi ska hålla på med mode och sånt, riktigt roligt faktiskt!
Sen blir det direkt hem föratt ta något lätt att äta, sen direkt till parkbadet för att gymma sen relaxen efter det och sen någon matbuffé innan träningen som börjar 17.50 efter den blir det hem och inte göra något så det e bara komma om ni vill göra något roligt :D!

Pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0