sista dagen, innan allvaret.

jaa man kan ju inte säga att det börjar bra för mig med skolan imorgon därför att min hårddisk med allt mitt skolmaterial har gått sönder.. alla bilder är borta.. alla filmer med..
Får väl se om jag klarar 3an! JAG SKA DET! jag verkligen måste!
jag måste nog sätta igång med att plugga snart iaf så jag får börja göra om allt..
dagen har varit ganska seg. vaknade upp ensam som vanligt, låg och drog mit till 2 för att sen jobba kl 3 - 5 på saik matchen..
just nu ligger jag bara i soffan och fryser sönder och kollar på ännu ett avsnitt på the Hills
Jag har inte ätit något idag heller..
Måste nog göra det tror jag.
Orkar inte bli underviktig igen.
Får nytt nummer inom kort också men det är bara ett fåtal som kommer få det för jag orkar inte ha en massa falska människor som har mitt nummer.
Ikväll blir det att se en annan del av köping och sen lägga upp tränings schemat för Bolltrollarna som jag har börjat tränat, hel 15 manna trupp med underbara handikappade människor:)
Kom och kolla på dom nästa helg och se mitt lag gå mot vinst :)!!

Puss hej alla!
Hoppas ni har ett bättre liv än mig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0