SVENSKA MENINGAR

haha jaa du jag har ju fått en massa olika ord med magneter på som man sätter på kylskåpet och idag när jag och Emil kom hem från aga där vi hade ätit varsin tarzan så satte han igång med att börja göra meningar och några av dom var bland annat

* andvänd en ond påtänd våt mussla och kom in i mig sa pojken
*Jag hångla en bitter slät exklusiv fisk choklad lem
* vill du löddra mitt falska feta fläckiga drickbara glansiga organ 

hahah jaa, fina meningar av två vå.. Kåta pojkar :D!

hahah snart bär det av till ett nedlagt mentalsjukhus i Bollnäs, hoppas bara inte vi kör av vägen eller blir stoppade av snuten igen!

Hoppas alla får en trevlig helg och att alla haft en kanon start på det nya året:)!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0