svullen och tjock fetare än en julebock

jag känner mig fet.. tjock.. att ingen vill ha mig.. att jag är en person man bara ljuger för och har som kompis utifall ingen annan kan vara med en..
En reserv.. ett freak.. en ful äcklig André..
Därför blev det en sväng till gymmet med Emil som kom hem från Hofors..
ska försöka gå dit ofta nu så jag inte tänker så mycket om dagarna. Efter gymmet blev det simma en stund sen till äventyret.. efter det blev det bastu och en avslappning i bubbelpoolen..
Jag måste verkligen komma i bättre form..
stora tjocka andré finns snart inge mer
Nu blir det plugga och lyssna på all the same med Sick puppies..

Kommentarer
Postat av: sara

andré, nu får du faktiskt ge dej! tjock? jaha vad ska man då säga om mig julegris ;o nej där tar du fel!

2010-01-20 @ 11:21:07
URL: http://saralouiise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0