trött som trötter i snövit och de sju dvärgarna..

Ögonen har knappt öppnats, man sitter framåtlutad med händerna på tanjentbordet för att hålla sig uppe och man har på sig en riktigt mysig morgonrock..
Min älskade katt kommer till mig om ca 1 timme och då ska jag vara klar med allt inför skolan och hängt upp tvätten från tvättmaskinen fast jag har knappt någon plats eftersom jag tvättade igår kväll och det har inte hunnit torka än..
Provet i psykologi idag gör det inte bättre för mig eftersom jag har 2 st prov i det och jag inte har pluggat.. eller jag har väl de men jag fattar knappt något.. det står om massa oviktiga saker tex. snuttefiltar..
Nej så, så äre..
Idag så slutar jag 11.30 och då blir det nog iväg till söderskolan och ha gymnastik i SGA skulle jag tro om jag inte går hem och sover middag..
Nej nu ska jag pallra mig upp och äta lite frukost och sen klä på mig kläder :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: madde

har du inte sovit nå alls:O?!

2010-01-14 @ 07:10:54
URL: http://mjohanssoonn.blogg.se/
Postat av: sara

vill inte jobba med ngt liknande sånt i framtiden så bara onödigt ;)

2010-01-14 @ 07:24:36
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0