Valbo nästa

har varit på en 2,5 timmar lång lunch nu med pappa och bror-inger, Vi åt lunchen på mulligans och jag åt en kanon god schnitsel eller hur det stavas med stekt potatis till och som efterrätt blev det chokladpudding med grädde som var kanske hur god som helt och allt detta när alla roliga människor sitter i skolorna och pluggar och sliter!!;D
Känns väldigt bra att man Börjar på måndag faktiskt måste jag säga!

Min mobil är helt sönder nu så det går inte att få tag på mig, så snart blir det valbo för att leta på en ny!!
kanske en rosa, skulle ju inte sitt fel med de eller vad säger ni;)!?

haha nej men jag funderar på en iphone och ska kolla upp abodemang priser :)!
sen blir det säkert en del shoppande av kläder skulle jag tro om dom orkar gå runt och kolla för emil är ganska trött sen igår för han ahr ju bara sovit 7-8 timmar och jag har ju sovit hela 4 timmar :o!!

Får se om det blir någon rolig bio ikväll då och om det följer med några roliga människor!
Något förslag på en bra film kanske`?

Hoppas alla får en trevlig helg:)
pösss!!


Kommentarer
Postat av: sara

sv; hahaha jo jag hörde de... nej DE SÖG SOM VANLIGT:)

2010-01-08 @ 17:47:55
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/
Postat av: sara

sv; mjoooooooooooooooooooooooooooooo :9

2010-01-08 @ 18:40:20
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/
Postat av: sara

kommer du o hämtar mig så ;) VÄGRAR sitta på en buss i den här kylan !!!!!!

2010-01-08 @ 20:11:43
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0