veckan som kommer!



Upptagen vecka som fan just nu :)

Onsdag: skolan sen vidare till hofors och träffa Jonas sen träning där och vidare hem till sandviken.
Torsdag: Skolan sen bandyträning.. sova
Fredag: Skolan sen Match mot katrineholm sen hem.
Lördag: Match Ljusdal sen ankomst hem skulle jag tro men filmkväll när jag kommer hem!
Söndag: Leka med Anna och hennes lillebror, blir att åka skridskor sen senare på dagen gymmet.

Som sagt lite upptagen i veckan:)
Just nu kollar jag lite lägenheter bort från sandviken. Så man kan börja om på nytt :)
Idag mår jag riktigt bra faktiskt och ser fram emot idag :D!! Sista onsdagen i skolan sen går jag bara 4 dagar per vecka till studenten, Det blir träning ikväll med Hofors A-lag :)!!
Lady gaga - Paparazzi spelas ur mitt nya högtalar system, mitt mål i helgen är ett klagomål;)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0