Fredag 2 Juli

Idag har det blivit en hel del fotboll, första matchen jag såg var Holland - Brasilien som kom att bli en riktigt spännade match. Holland vann matchen med 2-1 efter att Brasilien hade tagit ledningen med 1-0 i Första halvlek.
Den andra matchen jag såg kom att bli Uraguay - Ghana som stod 1-1 när jag gick hemifrån och jag har inte en aning om hur den slutat!?
just nu ligger jag i Petras säng med Petra och pratar om hur dålig hon är på sina P-piller haha och att det är sjukt gott att dricka öl ^^
Jag har redan svept min och blev sugen på några till men det är imorgon jag ska festa :)!
nu orkar jag inte skriva mer idag.

Pöss natti natti!'

/André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0