Fredag 2 Juli



EFTERLYSNING!

VART E MIN DEN HÄR TRÖJAN!?

Jahaja..
blir så att jag och Jonas drar oss ner mot grisen för att bada, fast först måste han bli klar och det kommer ju ta ett väldans bra tag eftersom han är så seeeeg ;)!!!
Efter de så blir det hem och duscha och göra sig klar för kl 1 skulle jag möta Amanda vid hennes jobb eller ngt, kommer inte riktigt ihåg!
Jag är så sjukt trött nu och vet inte hur jag ska klara av helgen, eftersom dagen idag kommer bli lång och seg.. ska träffa petra vid 2 någongång och sen igen vid 10.. så jag kommer nog inte komma hem för ens 1 i natt!
på Lördag ska jag iväg med Petra på stranden och kl 15.00 ska jag vara i Hofors på lagfest och sen hem igen till Sandviken vid 7 tiden för att festa sönder!!
och på natten sen så kommer Petra och sover över!
På Söndag kommer jag inte riktigt ihåg var det va jag skulle göra men jag är riktigt sugen på att klippa håret och färga de ljusare!

Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på Jonas......

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0