Fredag 30 Juli Vila i frid Farfar




Dagen börjde kl 07.00 för mig och Alex då min älskade bror kom och väckte oss för då skulle vi tydligen gå ut och bada i regnet.. brrrr!
Nu har vi nyss kommit in efter badet och det var ruskigt kallt må jag säga men skönt att vakna till lite iaf. Min underbara lårkaka känns ondare och stelare idag så jag måste köra lite rehab idag för imorgon har jag match med Torsåker när dom har 100 års jubileum.
Men nu är det fortfarande fredag och begravning om några timmar, tänkte lägga ut dikten jag skrivit till farfar nu men blir inte så för han ska få höra den först <3 Begravningen börjar halv 1 så nu ska vi äta frukost och sen börja fixa oss.

Diken jag skrev:

Regnet vräker ner utanför fönstret
Åskan mullrar och blixtrarna slår
medans jag fäller en tår.
Tanken på att aldrig få se dig mer,
får mig att få något fel.
Att se ditt leende när du en gädda får,
Ger mig ännu en tår.
Men att veta att du ingen smärta har,
gör mig ändå lite glad.

Vila nu i frid och sprid din glädje till fler
Du finns i mitt hjärta dag som natt, min älskade farfar.
Jag älskar dig!



Ha en bra dag alla andra.

/André


Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt fin dikt, å väldigt personlig.... R.I.P Erik

2010-07-30 @ 22:38:11
Postat av: André

Tack <3

2010-07-31 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0