Jim gästbloggar från frukostbordet

Kaffet är jummet och huvet mosigt. Farfars begravning blev en ljus och behaglig ceremoni trots alla tårar. Det är skönt när så många samtidigt låter sig visa sina känslor så öppet.

 Orkade inte släpa med André och Alex för att bada i Åstjärn i morse. Det är för mycket gnäll "det är kallt" "är du galen" och så sover dom ju som en stock efter att ha varit ute och ränt hela natten. Borde nog ha väckt dem åtminstone. :P
Igår orkade de följa med mig iallafall.

Fast i ärlighetens namn orkade jag inte själv heller idag. Det var skönare att sova.

 Malte, min och Lisas 8 veckor gamla son och Andrés färskaste brorson, sov gott till halv sju och somnade om efter maten.
 Nu är frukosten inmundigad i vilket fall. Regnet har lugnat ner sig. André och Lisa packar för att lämna oss för dagen. André till Torsåkers IFs 100-årsjubileum och Lisa far med Malte till sina föräldrar i Gävle.

 Nu regnar det igen. Jag tror jag drar och badar i Sälgsjön när dom har farit sedan.

/Jim
http://moxieoxid.wordpress.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0