Måndag 19 Juli

Jag skulle vilja tacka vissa personer som verkligen har ställt upp på mig dessa dagar.

Nathalie Harbom - Du är verkligen en sann vän, en av de två tjejerna jag verkligen kan lita på. hoppas våran vänskap aldrig tar slut.. jag har tur som har en vän som dig! Utan dig hade jag inte varit den jag är. Du gör mig lugn och är lätt att prata med. Tack för att du finns vännen <3

Emma Berglund - Jag vet inte vart jag verkligen ska börja, Du har från första dagen vi sågs vi bowlingen varit min ögonsten, min stjärna på himlen och du har en stor plats i mitt hjärta. Du hjälper mig genom livet och får mig att inse vad som är bra och dåligt.. vi har gråtit tillsammans många gånger men det har alltid slutat med ett leende och glädje.. Du visar kärlek som ingen annan kan och skulle aldrig svika mig, det vet jag och jag skulle aldrig svika dig med. Det är en sak som jag är 100 % säker på. Jag älskar dig Vännen <3

Jonas Blom - Vi har varit med om det mesta tillsammans, allt skit från Solberga skolan tex där vi räddade varandra.. jag vet inte hur många självmordstankar ajg hade under den tiden där, Men då fanns alltid du där vid min sida. Vi skyddade varandra genom allt och det kommer jag alltid att göra. Du är det finaste någon kan få! Om man kunde förklara dig med ett ord skulle det vara KÄRLEK. Du är som min bror.. Vi bråkar ibland men kommer alltid bli sams lika fort för vi vet att det är inte värt de. jag kommer sakna dig när du flyttar vännen. Tårarna kommer forsa då <3

Jonas Moosavi - Jonas och jag har inte känt varandra så länge men jag känner ändå en trygghet till dig. Du har fått mig på andra tankar och försöka stryka bort våldet i mitt liv och gråta ut istället.. du hjälpte mig att inse att jag ska besöka Annika med och det är jag riktigt glad för.. fixar tid så fort som möjligt.
tack för allt gubben <3

Det är dom 4 jag vill ge ett stort tack till för ni är verkligen underbara <3

Tack.. Tack tack.. Tack
skulle kunna skriva det tills jag somnar. <3

/André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0