Onsdag 7 Juli


Har nyss varit ute från 09.00 till 10.00 och sprungit lite och kört lite jobbigt intervall löpningar, Nu sitter jag här framför datorn och TV:n och äter banan och vindruvor och dricker ett glas multivitamindryck.
Måste verkligen börja med att dricka proteindrinkarna med snart och sen fixa kaloridrinkar om jag ska orka med all träning för nu blir det 2 pass om dagen 5-6 dagar i veckan.
Blir att hoppa in i duschen om inte Daniel svara på mitt sms om han ville åka och bada med mig!
Saknar den pojken mycket mycket!
näst på mitt schema står det Lunch 11.30 sen blir det faktiskt inget gym eftersom jag ska till IKEA med Petra och Matilda och handla lite saker till lägenheten.

Måste bara tipsa om denna underbara låt:

"Eminem - Not afraid"

Eminem – Not Afraid - Explicit Version

http://www.youtube.com/watch?v=j5-yKhDd64s

Have a nice day!
/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0