Söndag 11 Juli



Skönt att slippa viken imorgon då jag drar mig bort från hellvete ner till Grislehamn för att jobba och kanske dra en sväng över till Åland.. kanske bara skiter i att komma hem och stannar i Stockholm.. vafan ska jag hem till? Ingeting..
Spanien vann VM guld men fan inte rättvist.. filmare..Pajaser..och en riktigt kass domamre gjorde så inte Holland vann..
jag har för fan mycket aggritioner inom mig nu som måste ut.. en vägskylt fick sig en omgång på hemvägen från Gästis för inte så längesen men inte fan hjälpte de inte.. nej nej självklart ska man ha kvar den där jävla känslan i magen som bara vill ut.. Kan ju bero på att jag inte förstår mig på vissa tjejer också.. Amanda hade fan rätt..
Men men..
nu ska jag gymma.. skiter i att klockan snart är tolv och jag ska upp vid sex tiden..

Fucking hejdå!

/André

Kommentarer
Postat av: Grannen

Vad ska du jobba med ? :)

2010-07-11 @ 23:53:13
Postat av: André

Ska Jobba som snickare och bygga en veranda:)

2010-07-12 @ 06:39:59
Postat av: Pernilla

mig! du har mig att komma hem till! <3

2010-07-13 @ 12:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0