Söndag 4 Juli



Sitter nu i sängen och är fortfarande full, Huvudet snurrar lite lätt och magen känns som den ska sprängas.
Efter en skitkväll ute igår med bråk,gråt, överdrivet med känslor och att blivit dissad så mår jag inte allt för mycket skit just nu.. Klart jag är riktigt besviken, men om det är så hon vill så ska jag inte lägga mig i...

Känns som att jag kommer spy vilken sekund som helst så det är nog dags att köra ner fingrarna i halsen och aah..
Min knoge är iaf sönderslagen, mitt ansikte är ömt, min armbåde är lite svullen och blå.. men jag lever ju!?
Fan ibland kommer man till en stund när man känner att man inte är gjord av stål, man känner inte smärtan just då utan dagen efter.. Man vill bara pressa sig allt mer när man känner den känslan och kolla hur långt man kan gå. Man är inte odödlig och det är de som gör det mer spännande..

/André


Kommentarer
Postat av: Anonym

bajsbosse, trots att vi har asdålig kontakt nu för tin så vet du att jag finns! var ett himla bra tag sen nu, igen.... vafan hör vi inte av oss till varandra för? nu är äckelmänniskan ur vägen iallafall. måste ses, du är grym

2010-07-05 @ 00:07:16
Postat av: André

Ja vi måste ses någon dag tycker ja! bara att säga till :)

2010-07-05 @ 07:38:21
Postat av: Anonym

underlättar ju om du svarar på sms också ;) ....

2010-07-06 @ 21:58:29
Postat av: Petra

Vad ledsen jag blir när jag läser detta :(

2010-07-07 @ 23:35:18
URL: http://morsanpouzar.devote.se
Postat av: André

bli inte de..

2010-07-08 @ 10:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0