Torsdag 15 Juli



jag är så arg nu igen.. argare än aldrig förr. En vän som har kallat sig för min bror och varit min närmaste vän i snart 4 år har gått bakom ryggen på mig och snackat skit till folk!
Att han ens kan leva med sig själv?
Alla minnen med dig kommer jag bara att stryka från mitt liv nu för du var en falsk vän, allt var bara falsk!
Det gör mig så jävla ledsen..
jag skakar av ilska, har halft slagit sönder dörren och knogen är nu blå. det flög glas ut genom fönstret och jag dunkade pallen i väggen..
när jag väl kommer börja bråka med någon kommer det gå överstyr.. de vill ajg inte så jag måste verkligen försöka kontrollera min ilska men hur?
Jag vet inte vad jag ska säga mer men min vän kommer du aldrig mer att bli, 4 års vänskap slängt rakt ner i elden..

/André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0