Torsdag 8 Juli



Då satt man här efter ännu en springtur som slutade med att jag hoppade ner i det sköna vattnet vid grisen och svalkade av mig, sen satt jag där och bara njöt av lungnet och tänkte på livet när solen glittrade på vattenytan. Så underbart var det och det kommer jag nog göra varje morgon nu för det kände jag att jag verkligen behöver.
Farsan ringde nyss och ska plocka upp mig snart för han har lovat att bjuda mig på lunch och det tackar man väl inte nej till! Till Middag tror jat att jag ska försöka göra ungstekt falukorv med OST! Smält ost är nog kanske hur gott som heslt men kan ju inte ta för mycket för då förstör jag min diet :)!
Nej nu måste jag sätta på mig lite kläder för jag kan ju inte åka till stan i bara handuk!?
Ha en trevlig dag!
/André

Kommentarer
Postat av: m

snyggt armband;)

2010-07-09 @ 11:10:46
Postat av: Andrè

Tack så mycker :)

2010-07-09 @ 16:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0