Lördag 31 Juli



Dagens match slutade med att jag fick rött kort i den 70:e minuten då vi låg under med 2-1.. Matchen slutade 3-2 till Järdefors eller vafan dom nu hette.
Matchen gick skapligt bra och uppvärmingen kändes kanonbra, min spänst är tillbaka och inte lite heller. Kändes som man flög ibland ^^
festen forstätter nere i Torsåker med öltält och allt, skulle varit roligt att vara där men nu blir det träffa Petra istället efter att hon har slutat jobbet.
Blir nog att se en film eller något, är riktigt trött så jag skulle nog kunna somna om jag la mig ner nu.
Jag får något fel på pappa som går runt och tjatar på mig att packa ner allt så vi kan åka på en gång men jag har fan redan packat klart och det har jag fan sagt 9213423582039423 gånger men inte fan lyssnar han på det eller..
Jag får något fel!
ska iaf väg och handla lite mat och så till veckan för nu är det tomt i kylen!
Ha en trevlig lördagskväll!
/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0