Fredag 4 Juni



Nyss varit ner på stan med Jonas blom och jag måste erkänna att jag såg nog Sandvikens snyggaste tjej någonsin! Trodde inte det fanns sånna hetingar här i viken men de gjorde det tydligen!
Hon måste ha varit typ 93,94.. hade uppsatt hår lila tröja och typ nå gråaktiga jeans but what a girl..:o
Så dagen har börjar väldigt bra kan man säga iaf 1 ögonorgasm!
Det var ju ganska jobbigt i natt för jag drömde att det var en som jaa flåsade mig vid halsen och örat och jag fick typ panik och typ satte mig rakt upp i sängen helt yrvaken och K*T.. Det e fan farligt att flåsa sådär!
Haha skulle inte varit förvånad om det var Jonas som smög dit, haha!

Blir stan snart igen med Jonas, Sara, Emil och Josef för att äta en bit mat och sen bege oss till Hofors för jag har match klockan 19.00 ikväll mot Kungsgården så kom gärna och kollar! Efter matchen blir det glida runt på Bessemerfesten, kändis som man är!
nu blir det sätta på sig kvällens kläder och sen pysa !

Puss!
/André 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig

2010-06-04 @ 17:05:38
Postat av: André

Jag saknar dig med Pernilla!!!!

2010-06-05 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0