Lördag 5 Juni



Tidig uppstigning blev det idag och halv 9 var jag nere på "Vindarnas tempel". Solen sken men det var fortfarande lite kyla i luften men man kände endå att det skulle bli en bra dag på jobbet. Den turkosa matchtröjan blev min med nummer 1 på ryggen som jag är så van vid, bilarna rullade iväg runt kvart över 9 tiden med destination Älvkarleby. I bilen dunkades hög musik i mina öron från min Iphone och jag kände mig sjukt trött ända tills det återstod 1 km kvar att köra för då blev jag sjuk pigg istället och taggad till tusen.
Matchen startade 11.00 och efter första halvlek så ledde vi med 2-1 men Älvkarleby hade bombat på som bara den på slutet men därstod ju lilla jag ivägen men de fick en straff innan halvtidsvilan som dom slog säkert i mitt vänstra hörn. Matchen slutade 4-2 till oss men det kunde likagärnavarit 4-2 till dom eftersom de hade lägen efter lägen men det var min dag idag i målet och jag kunde skjuta insparkarna idag som ajg inte kunnat tidigare pga av skadan. deras andra mål var ett självmål av oss som en knäade in elegant i högra krysset, haha!
på vägen hem fick vi ta del av en nudisttjej som solade naken och juniorerna fick ögon stora som äpplen!
Annars under dagen så har jag varit ut oh fiskat och jag fick två gäddor sen har det bara blivit lite sola.
Nu blir det sätta sig på hustaket och tändaen joint och dricka lite folköl medans man kännersolen steker mot huden!

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0