Tisdag 29 Juli

Varför ska det bli så att man sitter uppe på nätterna och bara tänker? Jag blir bara arg och irriterad och blir på mitt huliganhumör så jag måste gå och slå sönder boxningsäcken. Jag blir tokig.. Alltså det jag mest har tänkt på nu är hur fan vissa tjejer tänker när de säger en sak och gör en annan.. säger inte att det bara är tjejer som gör de för det gör många killar med men just nu tänker jag på just varför tjejer gör de och speciellt dom i min närhet.
Kan man inte bara vara ärlig från första början och säga sanningen om vad man tycker och tänker istället för att ljuga och sen få fram det på ett annat sätt?
Jag vet inte ni kanske tycker jag är dum i huvudet när jag skriver det här men då får ni fan tycka de för det är så jag känner.. Alla människor är inte lika och vi tycker och tänker annorlunda.
Många vänner snackar också om att "Nu måste vi börja ses mer" och så när man försöker ses mer då svara dom inte ens på sms eller när man ringer och det gör mig fan ännu mer galen!
Nu tog colan slut också så mina ögon kommer nog inte hålla sig uppe så länge till, men det är nog lika bra eftersom jag inte orkar tänka mer på tjejer och kärlek. För allt för många gånger har ajg blivit sårad och allt för många gånger har jag blivit sviken. Så det börjar kännas som man ska ge upp sina drömmar om ett förhållande med en tjej som förstår sig på mig och älskar mig för den jag är.
Jag vet att jag säger vad ajg tycker till folk och har genom det fått många ovänner men de kan jag inte rå för, för jag kan inte hålla käften och bara hålla med om vad folk säger.
Allt jag längtar efter nu är Hus,Familj och ett lyckligt liv..

I´m only gonna break your heart

/André

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte gjord för att ha ett förhållande

2010-06-29 @ 11:12:19
Postat av: Anonym

om det är ngn som är det är de ju andré! kom till sthlm så ska vi se vem som inte är gjord för ett förhållande äckel!

2010-06-30 @ 22:16:04
Postat av: André

hahah, En anonym igen :)! och vem kan denna lilla krabat vara!?

2010-07-01 @ 00:23:33
Postat av: Anonym

om han nu är gjord för att vara ett förhållande, kan ni ju svara på varför alla hans förhållanden går käpp rätt åt helvete? skyll inte ifrån dig andré. du vet själv att du gjort dumma saker i ditt liv

2010-07-01 @ 07:16:39
Postat av: André

klart jag vet att jag gjort dåliga saker men det har väl fan alla?! men du din anonyma lilla fitta tror säkert att du är så jävla bra, men i själva värket é du en liten jävla parasit som inte är värd ett skit och inte våga stå för det du säger för då skulle du säga vem du är.. och kunna säga allt du sagt nu framför mina ögon..

2010-07-01 @ 11:58:32
Postat av: Anonym

normala människor som är REDO FÖR FÖRHÅLLANDEN och som kan hantera dom, som kan leva upp till dom, gör inte saker som du gjort.

kallar du mig parasit som inte vågar stå för vem du är, är du det minst lika mycket som inte riktigt vet vad ordet ärlighet står för.

2010-07-01 @ 12:13:32
Postat av: André

haha joo jag vet ju vad de står för lilla skitungen.. Kom till mig och säg det framför mig istället !! vågar du de?!

jag vill gära se de ska du veta!

och lilla du, du vet inte ett skit om mig!!

2010-07-01 @ 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0