Tisdag 8 Juni



Dagarna går bara fortare och fortare nu för tiden och nu är det bara 3 dagar kvar till studenten!!
Eftersom jag och Jonas tar studenten i år har vi kommit överens om att göra 50 st utmaningar, Emil kommer också vara med på detta och den senare utmaningen jag och Emil kom på var, Hoppa fallskärm!!
Alltså förstå vilken upplevelse! Det enda som hindrar mig är kostnaden just nu eftersom vi ska ha allt filmat så kommer det gå på ca 3.500kr och jag som ska utomlands också känns det som att det inte är värt de!
Eller värt är det ju men jag har nog inte råd!
Tänk att sväva som en fågel, känna lite nära döden upplevelse och känna addrenalinet sprutar ut i ådrorna!
Nej nu vill jag ut och spela fotboll!!
tusen grader i solen och har hört rykten om att de ska börja regna imorgon så!
BYE BYE!

/André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0