Torsdag 10 Juni




Inge mer skola, nu börjar alltså allvaret, eller?!
Det är bara 8 timmar och 15 min tills festen drar igång med champangefrukosten!
10 timmar och 15 min tills vi ska vara i skolan!
13 timmar och 45 min tills jag tagit studenten och är sjukt arbetslös :D!

Sen blir det hem till gesällvägen för att fika lite och så men inge alkohol för mig blir det inte för 19.00 har vi vårsäsongens viktigaste match mot SAIK borta på Jernvallen.
efter den matchen så finns det inget annat än SUPA SUPA SUPA !!

Idag har jag tränat lite och träffat Amanda, Petra och lilla Matilda. Riktigt trevligt var det och ser fram emot att träffa dom mer!
Nu ska jag äta lite mat och sen spela lite FIFA om jag hinner med Philip som jag är farbror åt :)

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0