Torsdag 17 Juni



Vaknade vid 3 tiden i natt av att Matilda skrek och Petra fick inte tyst på henne men efter ca 40min så somnade hon men sen vid 7 tiden var det dags igen för då var det någon som var riktigt pigg av sig !
haha så söt!
Dagen idag blir som vanligt att jag ska träna bolltrollarna kl 15.30 och sedan fara till Hofors för Löpningsträning och genomgång till matchen imorgon, så det blir lägga sig i tid ikväll för att vara riktigt utvilad tills imorgon.
Måste iväg och handla lite märkte jag nyss när jag skulle äta min frukost, så det blir nog att göra det innan bolltrollarna om någon orkar följa med mig :)
Nu ska jag väcka Emil för nu har han sovit för länge! klockan är ju fan snart halv 10!

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0