Torsdag 3 Juni



Att vara med dig känns bara konstigt nu.. Det blir bara värre och värre och du märker det inte ens själv..
Att vara med dig känns som att vara med en vägg.. Som aldrig svarar eller pratar, som inte vill göra någon än att bara stå där still.
Jag förstår inte hur du tänker? Om man är med en vän så ska man väl inte bara lägga sig ner i en säng ned mobilen framför ögonen och vara tyst.. okej om man är trött någon gång och ska sova men vafan varje jävla gång du är här! jag blir så förbannad!! Är jag så tråkig att vara med eller?
Du är som besatt av den där jävla mobilen och det gör mig så irriterad att jag skulle kunna slå sönder något.
Någon fler som har samma problem?
För de kan inte vara normalt..

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0