Emma Berglund Gästbloggar!!!

hello alla vackra!
sitter här vid datorn och andré ligger i min säng och surar för att hans dator och boxer och mobil är trasig, och han tycker att jag ska fixa det? vet inte om jag orkar göra det (a) busig som jag är!

det här kommer låta helt jävla stört men jag får damp på tjejer!!!
vissa tjejer vill man bara ge en stor jävla käftsmäll så dom kan inse att dom inte är ett skit här i världen och att dom för det första kan ta och tvätta bort fjortisränderna och sen dra upp sina linnen och prata som normala folk?!
förstår inte vad som är felet.. finns ett ANTAL på Söderskolan, finns ett ANTAL på Jernvallsskolan, det finns ett ANTAL som hänger på Jernvallen och det finns flera miljoner jävla tönttjejer på denna jord!!
GAAAAAAH! fyfan vad man bara vill slå dom (a)

+ att andré såg två stycken idag! :D kulkul

nu ska jag mysa! hihih

pusspuss /emmsi



Kommentarer
Postat av: anonym

dom som är fjortis själv ska inte klaga på andra emma !

2010-03-24 @ 16:53:16
Postat av: emma berglund

hehehehehe, puss på dig anonym! :D

2010-03-25 @ 18:43:54
URL: http://twogirlstwoproblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0