jossan GÄSTBLOGGAR!

yes, precis som rubriken. André har ingen dator så han kan inte blogga, så tur att jag finns då! :)
man brukar väll skriva vad man gjort på idag osv antar ja heh. André har haft tråkigt för han har varken dator, tv ELLER mobil, men han har vart ute en sväng och käkat med sin kära vän magnus hedly iaf vad jag vet.
men just NU så sitter han här i soffan med mig, och vi kollar på typ galna proffesorn eller nått sånt=), han ser så söt ut när han sitter där och skrattar hahaa..
Men nu så ska jag väll också fortsätta kolla på filmen trorja,ha en trevlig lördag folket
så slänger vi in en otroligt HEEEEET bild på pojken som driver denna blogg!;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0