Måndag 1 Mars

Dagens vill ha: Sommar med stort S
Dagens klädsel: Jeans och skjorta, snart kallingar under ett täcke!
Dagens smink: Nada.
Dagens frisyr: Mössfrilla
Dagens händelse: Träning i snöstorm
Dagens låt: Sweet child O´ mine - Sheryl Crow
Dagens planer:  sjukhuset, jensas och träning
Dagens saknad: Josephine och Pernilla <3
Dagens dummaste: Hedly som vanligt :)
Dagens sjuka: Mitt finger ^^
Dagens drog: Popcorn
Dagens roligaste: När Magnus, min tränare ramlade på isen och jag flög på han bakifrån :)!
Dagens favorit:  Sofie Larsson
Dagens köp: Mat !!
Dagens godis: Inget
Dagens humör: blandat :)
Dagens ord: Hat

God natt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är mig du saknar så saknar jag dig med!!

2010-03-03 @ 11:46:09
Postat av: André

Sv: bra att veta vem som skriver också ^^

2010-03-03 @ 22:55:41
Postat av: Pernilla

haha ja jag skrev faktiskt mitt namn men det försvann(a)

2010-03-06 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0